داستان بازی GTA 6 لو رفت!

به گزارش آلارمین داستان بازی جی تی ای 6 اینگونه است:

شرکت راک استار گیمز تا امروز به جز تأیید در حال ساخت بودن قسمت ششم GTA هیچ‌چیز دیگری را به صورت رسمی تأیید یا رونمایی نکرده است. بنابراین هر چیزی که فعلاً در سطح اینترنت وجود دارد، ادعاهایی است که در قالب شایعات و گزارشات پخش می‌شود یا اینسایدرها و ژورنالیست‌های دارای اعتبار آن‌ها را اعلام می‌کنند. البته در این بین یک درز اطلاعات بسیار مهم باعث شده تا صحت برخی جزئیات بیشتر از قبل باشد. اواخر تابستان سال ۱۴۰۱ بود که کاربری ناشناس، نزدیک به ۹۰ ویدئوی مختلف از بیلد در حال توسعه بازی GTA 6 را در سطح اینترنت منتشر کرد؛ ویدیوهایی که طبق ادعای کاربر از پلتفرم Slack برداشته شده بودند و صحت‌شان توسط افراد و خبرگزاری‌های متعددی تأیید شد. حجم ویدئوهای لو رفته به قدری بالا بود که به بزرگ‌ترین درز اطلاعات در تاریخ شرکت راک استار تبدیل شد.

تمام نسخه‌های سری GTA به جز دی‌ال‌سی قسمت اول در شهرهای خیالی برگرفته از کشور آمریکا جریان داشته‌اند؛ لیبرتی سیتی و لوس سانتوس به ترتیب، بستر اصلی اتفاقات نسخه چهارم و پنجم بودند. پس این شانس را می‌توان برای وایس سیتی قائل شد که انتخاب راک استار برای قسمت ششم باشد. افراد مختلفی هم در سه سال گذشته روی انتخاب همین شهر تاکید داشتند و حتی در فوتیج‌های لو رفته از نسخه در حال ساخت بازی، عبارت Vice City در نوشته‌های روی وسایل نقلیه به چشم می‌خورد.

طبق شایعات منتشر شده داستان با دو برابر دیالوگ‌های Grand Theft Auto V همراه خواهد بود و پیچش‌های خیلی جالبی خواهد داشت و تقابل پلیس و گنگسترها هم به این شکل پیش می‌رود که بخش پلیس یادآور آثار اکشن سنتی خواهد بود و بخش گنگستری شامل المان‌های وسیع‌تری می‌شود و می‌توان آن را ترکیبی از Fallout 4 با The Sims، ولی با حال و هوای Grand Theft Auto دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا