چگونه بسته اینترنت مخابرات بخریم؟ | آموزش خرید اینترنت برای وایفای خانگی!

سایت اینترنت مخابرات tci.ir خدمتی از سوی شرکت مخابرات ایران است که به شهروندان کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از پرتال شرکت مخابرات بتوانند به بسیاری از خدماتی که شرکت مخابرات ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند. مشتریان می‌توانند با ثبت نام اینترنت مخابرات به راحتی و از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران طرح‌های اینترنت مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس تمامی تنظیمات مرتبط با سرویس‌های اینترنت خود را از طریق همین سایت کنترل کنند.
مشتریان می‌توانند از طریق سایت شرکت مخابرات به نشانی tci.ir از طریق تلفن‌های سیمی به طرح‌های اینترنت پرسرعت متصل شوند. ثبت نام اینترنت adsl به راحتی انجام می‌شود و حتی اگر مشتریان تمایل نداشته باشند به شرکت مخابرات مراجعه کنند و یا از طریق برقراری تماس با شرکت، اینترنت خود را متصل کنند، می‌توانند به سایت اینترنت شرکت مخابرات به آدرس tci.ir مراجعه کرده و تمامی مراحل ثبت نام اینترنت خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
نصب مودم‌ها بدون نیاز به حضور کارشناس هم امکان‌پذیر است اما در صورت نیاز و تمایل مشتری می‌تواند با کمک کارشناسان مخابرات مودم خود را در محل نصب کند. هزینه‌های اینترنت هم به دو صورت قابل پرداخت هستند. روش اول این است که مشتری می‌تواند هزینه اینترنت را به صورت پیش پرداخت و از ابتدای شروع قرارداد به صورت کامل پرداخت کند. در روش دیگر مشتری هزینه اینترنت را بر روی قبض ماهیانه خود دریافت کرده و به شکل پس پرداخت هزینه را پرداخت نماید. در ادامه با روش‌های ثبت نام و امکانات سایت اینترنت شرکت مخابرات آشنا خواهید شد.

ورود به سایت اینترنت adsl مخابرات tci.ir

برای استفاده از خدمات سایت اینترنت مخابرات بهتر است ابتدا وارد سایت شوید. برای این کار باید ابتدا یک حساب کاربری برای خود بسازید. تنها با داشتن حساب کاربری است که مشتریان می‌توانند برای ثبت نام اینترنت مخابرات اقدام کنند. بنابراین اگر قصد استفاده از اینترنت adsl و یا سایر خدمات سایت مخابرات را دارید بهترین کار ساختن یک حساب کاربری است. در ادامه روش ساخت حساب کاربری و ورود به سایت اینترنت adsl مخابرات را به صورت گام به گام با هم بررسی می‌کنیم:

  1. ۱ مرحله اول: ابتدا وارد سایت اینترنت adsl مخابرات به آدرس tci.ir شوید. در زیر می‌توانید تصویر صفحه اول این سایت را مشاهده کنید.

    ورود به سایت اینترنت

  2. مرحله دوم: بعد از ورود به سایت باید بر روی گزینه «مخابرات من» که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی سایت قرار دارد و با رنگ سبز مشخص شده است کلیک کنید.

    ورود به سایت مخابرات

  3. مرحله سوم: با کلیک کردن بر روی گزینه ذکر شده کادری مانند تصویر زیر بالا می‌آید. در صورتی که از قبل حساب کاربری دارید کافی است برای ورود به سایت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت باید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

    ورود به سایت مخابرات ایران

  4. مرحله چهارم: حالا به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که می‌توانید در آن با وارد کردن یک نام کاربری و شماره تلفن همراه خود یک حساب کاربری در سایت اینترنت مخابرات ایجاد کنید.

    سامانه مخابرات ایران

  5.  مرحله پنجم: در این مرحله باید منتظر بمانید تا کد فعال سازی ثبت نام اینترنت مخابرات به شماره‌ای که وارد کرده‌اید ارسال شود. بعد از دریافت کد باید آن را در محل مشخص شده وارد  کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید.
  6. مرحله ششم: سپس به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که باید یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید.

    ایجاد حساب مخابرات من

  7. مرحله هفتم: در نهایت حساب کاربری شما ایجاد می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب رمز عبور به صفحه‌ای که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید منتقل شوید. برای ورود به حساب کاربری خود کافی است نام کاربری و رمز عبوری که قبلاً انتخاب کرده‌اید را وارد کنید.

    سامانه مخابرات من

حالا کافی است دوباره بر روی گزینه مخابرات من در صفحه اصلی سایت اینترنت مخابرات کلیک کنید تا به پنل کاربری خود در سایت هدایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا