زمان پخش سریال نون خ و زیر خاکی را بدانید | پخش همزمان سریال های محبوب حقیقت دارد؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد ۷۰ درصد از فصل ۵ سریال نون‌خ تصویربرداری شده و احتمالاً در آخرین روزهای سال تصویربرداری به‌پایان می‌رسد.

۲ سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود.

فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید. در فصل پنجم «نون خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال هستند.

قرار است زیرخاکی و نون خ هر دو از شبکه اول سیما پخش شوند.

فصل چهارم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده قرار است از شب اول ماه مبارک رمضان (۲۲ سفند ۱۴۰۲) تا اولین شب از شب های قدر (۹ فروردین ۱۴۰۳) به روی آنتن شبکه یک برود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه فصل چهارم نیز در ادامه داستان‌های فصل‌های پیشین این سریال است.فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب های قدر (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) به روی آنتن شبکه اول سیما برود. پیشتر در رسانه ها مطرح شده بود که این سریال از ۲۲ اسفند و همزمان با شب اول ماه مبارک آغاز و در نوروز ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان به جز شب‌های قدر پخش خواهد شد.

توجه به محورهایی همچون محیط‌زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون خ ۵» است. سریال «نون. خ» پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون.خ ۵» با انتشار تصویری از فضای برفی لوکیشن این سریال در کنار سعید آقاخانی و دیگر عوامل از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد؛ تصاویری از حضور عوامل در برف و سرمای کوهستانی که دشواری این روزهای تصویربرداری «نون.خ ۵» را نمایش می داد.

عوامل سریال به تهران بازگشته اند و در منطقه ای در اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری سریال هستند.فصل جدید مجموعه طنز «نون.خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید. در فصل پنجم «نون.خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال هستند.حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال در فصل های پیش بودند.

شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیرمجاز، قاچاق حیات وحش، آلودگی‌های محیط زیستی و … تدارک دیده است و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسایل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا