حداکثر تعداد اسلاید پاورپوینت چقدر است؟

حداکثر تعداد اسلاید پاورپوینت چقدر است؟ پاورپوینت از برنامه های کاربردی مایکروسافت است که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. شاید سوال داشته باشید که برای تعداد اسلایدهای پاورپوینت محدودیتی وجود دارد یا خیر که در این مطلب از آلارمین به بررسی این موضوع می پردازیم.

آیا برای سفارش صفحه آرایی پاورپوینت محدودیت تعداد اسلاید وجود دارد؟

هر یک از کسانی که نیاز به صفحه آرایی پاورپوینت دارند؛ پاورپوینت های طراحی شده را در موارد و مواقع مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. به این صورت که برخی از آن ها را قشر دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند و برخی دیگر را افراد و اقشار مختلفی به خود اختصاص می دهند. به همین منظور ممکن است برخی از آن ها نیاز به تعداد اسلایدهای بیشتری دارند و برخی از آن ها همانند برخی از تحقیق های دانش آموزی کمتر باشد. بنابراین به طور کلی هیچ گونه محدودیتی در تعداد اسلایدها وجود ندارد و این کاملا بستگی به نیاز شما و نیز نوع کاربرد صفحه آرایی پاورپوینت و استفاده از آن در مکان های مختلف دارد. البته بهتر است به این نکته اشاره شود که برخی از پاورپوینت ها، حداقل و حداکثر اسلایدهایی را می طلبد که بهتر است به آن اهتمام ورزیده شود.

به عنوان مثال: اگر شما نیاز به صفحه آرایی پاورپوینت به جهت دفاع از جلسه پایان نامه یا به جهت ارائه از مقاله خود در هر یک از نشریه ها و همایش های مختلف داشته باشید؛ می بایست حد وسط حدود 20 اسلاید را به کار گیرید. هر چند که ممکن است نشریه مورد نظر دستورالعمل هایی را به شما ارائه دهد که تعداد حداقل و حداکثر اسلایدها را به شما اعلام دارد که  در این صورت شما ملزم به رعایت دستورالعمل های پیش رو هستید. در سایر موارد دیگر نیز ممکن است دستورالعمل هایی صادر شده باشد که شما را با محدودیت اسلایدها رو به رو سازند. اما همیشه این گونه نیست و در برخی از مواقع نیز هیچ گونه محدودیتی از نظر تعداد اسلایدها نیست. به همین جهت بهتر است به هنگام طراحی و صفحه آرایی پاورپوینت های مختلف به این موضوع حتما توجه داشته باشید که پاورپوینت مورد نظر را می خواهید در کجا مورد استفاده قرار دهید و چه کاربردی برای شما دارد. این موضوع کمک می کند تا شما طبق شیوه نامه ها از اسلایدهای به اندازه ای استفاده کنید تا بدون محدودیت شروع به ساخت انواع اسلایدها کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا