چگونه پی دی اف را ویرایش کنیم در گوشی

فایل‌های PDF به اندازه‌ای محبوب هستند که به جرات می‌توان گفت همه افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. با این وجود برخلاف فایل‌های ورد، نمی‌توانیم راحت و بی‌دردسر آن‌ها را ویرایش کنیم، هرچند این کار ناممکن هم نیست. به همین دلیل می‌خواهیم در این مطلب نحوه ویرایش فایل های پی دی اف در کامپیوتر و به صورت آنلاین را به شما معرفی کنیم و همچنین به سراغ بهترین برنامه های اندروید برای این کار می‌رویم.

آموزش ویرایش پی دی اف

راه‌های مختلف برای ویرایش یک فایل PDF وجود دارد، از برنامه‌هایی مانند مایکروسافت ورد گرفته تا اپ‌های اندرویدی مخصوص این کار. تا پایان همراه آلارمین باشید تا نحوه ویرایش فایل های PDF را بطور کامل به شما آموزش دهیم.

بهترین برنامه های ویرایش فایل PDF اندروید

برنامه‌های زیادی برای مشاهده و ویرایش فایل‌های پی دی اف در گوشی‌های اندرویدی توسعه پیدا کرده‌اند، اما برخی از آن‌ها کارایی بالاتری دارند و به همین دلیل هم از محبوبیت بیشتری میان کاربران برخوردارند. در همین راستا می‌خواهیم بهترین برنامه های ویرایش پی دی اف اندروید را به شما معرفی کنیم.

Adobe Acrobat Reader: Edit PDF

ادوبی آکروبات ریدر یکی از قدرتمندترین اپ‌های PDF دنیای گوشی‌های هوشمند است که حتی در نسخه پایه و رایگان خود قابلیت‌های مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما در این برنامه می‌توانید پیچیده‌ترین فایل‌های PDF را ببینید و البته آن‌ها را ویرایش کنید. با این حال برخی قابلیت‌های پیشرفته آن تنها در نسخه پولی در دسترس قرار دارند.

این اپ به گونه‌ای طراحی شده تا با سایر سرویس‌ها و محصولات ادوبی کار کند. برخی از این سرویس‌ها مانند فضای ابری یا اپ اسکن ادوبی رایگان هستند. قابلیت‌هایی مانند تبدیل فایل‌ها از و به PDF، جابجایی صفحات و چرخاندن آن‌ها در این برنامه رایگان است. این برنامه ادوبی برای iOS هم موجود است.

Xodo PDF

یکی دیگر از محبوب‌ترین برنامه‌های خواندن و ویرایش فایل‌های پی دی اف، Xodo PDF نام دارد. این اپ علاوه بر اینکه امکان ویرایش فایل‌های PDF را برای شما فراهم می‌کند، قابلیت‌های دیگری هم در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال توسط این برنامه می‌توانید در حاشیه فایل‌های PDF متن بنویسید، فونت‌ها را شخصی‌سازی کنید، به آن متن جدید اضافه کنید، زیر متن‌ها خط بکشید و بخش‌های مدنظرتان را هایلایت کنید.

علاوه بر امکانات مناسب، این اپ رابط کاربری ساده‌ای هم دارد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. برای دانلود اپ Xodo PDF از اپ باکس زیر استفاده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا